مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1395 ساعت 11:302016-09-22فناوري

اروپا زیر پوشش «وای فای» رایگان می رود


رشد فراگیر اینترنت، حالا دیگر کل دنیا به دهکده ای جهانی تبدیل شده است و بهترین راه برای عقب نماندن از قطار توسعه و پیشرفت ازطریق فناوری هم اتصال مداوم به این دهکده است.

به همین دلیل کمپانی های فناوری برای افزایش سرعت اینترنت و نیز همه گیر شدن آن در جهان، تلاش هایی همه جانبه دارند که از آنها می توان به طرح های گوگل بالنی، هواپیمای خورشیدی فیس بوک، نسل های جدید شبکه تلفن همراه و.

اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه ایران، در این میان به نظر می رسد اتحادیه اروپا بیش از همه به این نیاز پی برده و در قالب برنامه ویژه ای به نام Wifi4EU ، قصد دارد اماکن عمومی مهم همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا را با بودجه 120میلیون یورویی، زیر پوشش وای فای رایگان ببرد.

از این مراکز می توان به پارک ها، میادین، کتابخانه ها و سایر اماکن عمومی اشاره کرد که قرار است زیر پوشش اینترنت وای فای رایگان قرار بگیرد.

2020، سال وای فای رایگانچند روز پیش ژان کلود یونکر ، رییس کمیسیون اتحادیه اروپا درسخنرانی مجمع سالانه این اتحادیه از برنامه Wifi4EU خبر داد و گفت که قرار است در قالب بخشی از این طرح ابتکاری، اتحادیه اروپا برای ارتقای زیرساخت دیجیتال اروپا تلاشی مضاعف داشته باشد و کاری کند که کل اتحادیه اروپا و 28کشور عضو، زیر پوشش وای فای رایگان قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا زیر پوشش «وای فای» رایگان می رود

اروپا زیر پوشش «وای فای» رایگان می رود