مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1395 ساعت 14:062016-09-22سياسي

فرماندار ویژه آبادان: جمعیت آبادان از مرز 340 هزار نفر گذشت


فرماندار ویژه آبادان از عبور جمعیت شهرستان از مرز 340 هزار نفر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از آبادان، عزیزالله شهبازی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد سرشماری نفوس مسکن شهرستان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه دلاورمردانی که در راستای حفظ میهن اسلامی از کشور و حتی خارج از مرزها از آرمان های انقلاب دفاع کرده و جان خود را هدیه کردند، اظهار کرد: تشکر می کنم از تمام مسؤولان و نهادهایی که به شکل پرشور در جلسات شهرستان حضور پیدا می کنند و این نوید آینده ای خوب در مراسماتی همچون هفته دفاع مقدس، ماه محرم و پس از آن ایام اربعین حسینی را می دهد.

وی ادامه داد: سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت سرشماری و دستور رییس جمهور طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باعث برگزاری این نشست شد و بر اساس تأکیدات رهبری مبنی بر تمرکز حواس پنج گانه افراد مرتبط با امر سرشماری، این امر در شهرستان صورت خواهد پذیرفت.

معاون استاندار خوزستان تصریح کرد: هیچ دولتی نمی تواند بدون استفاده و بدون داشتن یک آمار صحیح، به حیات خود ادامه دهد و سرشماری نفوس نیز از اهم سرشماری های کشور است.

شهبازی عنوان کرد: در سرشماری پنج سال گذشته جمعیت شهرستان آبادان، 271 هزار نفر عنوان شد، اما در پنج سالی که گذشت به جهت اتفاقاتی که در این شهرستان رخ داد، جابه جایی در جمعیت آبادان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ویژه آبادان: جمعیت آبادان از مرز 340 هزار نفر گذشت

فرماندار ویژه آبادان: جمعیت آبادان از مرز 340 هزار نفر گذشت