مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1395 ساعت 06:402016-09-23سياسي

اگر کسی دشمن را دوست نما کند، خیانت کرده است


فرمانده سپاه قدس با بیان این که دفاع مقدس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه را به عنوان نهادهای تربیتی و اثرگذار جامعه تحث تأثرقرار داد، گفت: در جامعه دو نهادی که بر اخلاق و رفتار جامعه اثر می گذارند و به طور طبیعی در جهت دهی اساسی دین و زندگی نقش مهمی ایفا می کنند، دانشگاه و حوزه علمیه اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرلشگر قاسم سلیمانی شامگاه پنج شنبه، هم زمان با هفته دفاع مقدس در یادواره 1100 شهید از فرماندهان و امیران شهرستان ملایر در سالن 3 هزار نفری الغدیر این شهر در جمع اقشار مختلف مردم، افزود: این دو نهاد غیر از آثار تربیتی و اخلاقی در توسعه جامعه نیز نیز کمک می کنند.

او اظهار کرد: دفاع مقدس توانست همه تئوری ها و نظریه ها و تمامی بحث های اخلاقی توسعه یافته دینی و رفتاری را یک جا به مرحله ثبوت عمل برساند و بر این دو جریان فرهنگی مهم جامعه نیز اثرگذار باشد.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به این که اکنون دانشگاهیان و علمای حوزه علمیه به دوران 8 سال دفاع مقدس افتحار می کنند، ادامه داد: گاهی هدف از انجام کاری، حق است اما اگر عمل صحیح بر آن ناظر و حاکم نباشد اصل حق بودن و هدف ما را مخدوش می کند.

سردار سرلشگر سلیمانی به فلسفه نام گذاری 8 سال جنگ تحمیلی توسط امام خمینی (ره) اشاره و تصریح کرد: این قداست فقط بدان علت نبود که دشمن باطل و حق با ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر کسی دشمن را دوست نما کند، خیانت کرده است

اگر کسی دشمن را دوست نما کند، خیانت کرده است