مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1395 ساعت 12:062016-09-23سياسي

رونمایی از تندیس شهید آیت الله مهدی شاه آبادی در موزه عبرت


مراسم رونمایی از تندیس شهید آیت الله مهدی شاه آبادی امروز یکم مهرماه همزمان با شروع هفته دفاع مقدس در موزه عبرت ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موزه عبرت در این مراسم افرادی همچون سعید شاه آبادی فرزند شهید آیت الله مهدی شاه آبادی، محمود شاه آبادی، مهدی افضلی مسئول موسسه توسعه هنرهای معاصر، وحید شاه آبادی فرزند شهید آیت الله مهدی شاه آبادی، دکتر بشارتی وزیر اسبق کشور و برخی زندانیان سیاسی قبل از انقلاب حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم حسن پور مدیر موزه عبرت ایران طی سخنانی گفت: همانطور که می دانید دفاع مقدس یادآور ایثارگران دلاورمردان و شیرزنانی است که در دوران 8 سال دفاع مقدس هستی خود را فدا کردند.

امروز هم دور هم جمع شده ایم تا از مجاهدت های بزرگ مردی که در دوران جوانی وارد مبارزه با رژیم شد و بارها توسط ساواک حبس شد اما همچنان مبارزه خود را ادامه داد تا اینکه در سال 1363 به لقاءالله پیوست تقدیر کنیم.

مدیر موزه عبرت ایران با قراِئت متنی از شهید آیت الله مهدی شاه آبادی از بیت شهید آیت الله مهدی شاه آبادی به دلیل برگزاری این مراسم سپاسگزاری کرد.

بخش دیگری از این مراسم به شعرخوانی عزیزیان از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب و پدر شهید محسن عزیزیان در وصف شهیدان انقلاب اختصاص داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تندیس شهید آیت الله مهدی شاه آبادی در موزه عبرت

رونمایی از تندیس شهید آیت الله مهدی شاه آبادی در موزه عبرت