مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1395 ساعت 18:102016-09-23سياسي

کنگره ملی شهدا بزرگترین رخداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد


برگزاری کنگره ملی شهدا بزرگترین رخداد فرهنگی در استان است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز کهگیلویه و بویراحمد، خطیب موقت جمعه یاسوج در خطبه های نماز جمعه این شهر برگزاری یادواره هزار و 880 شهید استان را بزرگترین رویداد فرهنگی سال استان عنوان کرد و گفت: این یادواره رشادت ها و بزرگ مردی های رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس را یاد آوری می کند.

حجت الاسلام حسینی صدر به نقش مردم و مسولان در برگزاری این یادواره اشاره کرد و افزود: مردم و مسولان استان باید برای باشکوه برگزار کردن این اجلاسیه همه تلاش و توان خود را به کار گیرند.

وی به سالگرد تهاجم بی رحمانه ی آمریکا به مردم مظلوم افغانستان اشاره کرد و گفت : تهاجم به افغانستان باعث شد تا امروزه نیز در بسیاری از کشورهای منطقه جنایت های دیگری که منشاء آن امریکا است خلق شود و در این زمینه باید آمریکای جنایتکار در محاکم قضایی بین المللی محکوم شود .

وی همچنین سالروز شهادت سرداران شهید فلاحی، فکوری، جهان آرا و کلاهدوز را گرامی داشت و افزود : امنیت، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان از رشادت های شهداست و مردم قدر این فداکاری ها را بدانند و آرمان های شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شهدا بزرگترین رخداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد

کنگره ملی شهدا بزرگترین رخداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد