مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1395 ساعت 01:252016-09-23اجتماعي

ساعات اوج ترافیک تهران اعلام شد


پیش بینی ما این است که از ساعت شش ونیم صبح حجم ترافیک افزایش یابد و این وضعیت بین ساعات 7 تا 8 صبح به اوج خود خواهد رسید.

همچنین هنگام عصر نیز پیش بینی ما این است که از ساعت 18 تا 20 شاهد حجم بالای ترافیک در معابر باشیم که برای این منظور مأموران ما .

- عابدی گفت: پیش بینی ما این است که از ساعت شش ونیم صبح حجم ترافیک افزایش یابد و این وضعیت بین ساعات 7 تا 8 صبح به اوج خود خواهد رسید.

همچنین هنگام عصر نیز پیش بینی ما این است که از ساعت 18 تا 20 شاهد حجم بالای ترافیک در معابر باشیم که برای این منظور مأموران ما در این ساعات استقرار بیشتری در معابر خواهند داشت.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس برای نیمه دوم سال، از آماده باش صددرصدی پلیس راهور برای مدیریت ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی در گفت وگو با ایسنا، درباره تمهیدات ترافیکی پلیس در روزهای آغازین نیمه دوم سال 95 اظهار کرد: پیش بینی های ما حاکی از این است که از صبح امروز شاهد افزایش حداقل 20 درصدی حجم ترافیک در معابر باشیم، از این رو تمامی نیروهای ستادی و صف در آماده باش کامل هستند و آماده باش آنها حداقل تا 15مهرماه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعات اوج ترافیک تهران اعلام شد

ساعات اوج ترافیک تهران اعلام شد