مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1395 ساعت 07:252016-09-24اجتماعي

ساعات پیک ترافیک تهران، چه ساعاتی است؟


پیش بینی های ما حاکی از این است که از صبح امروز شاهد افزایش حداقل 20 درصدی حجم ترافیک در معابر باشیم - جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس برای نیمه دوم سال، از آماده باش صددرصدی پلیس راهور برای مدیریت ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حسن عابدی، درباره تمهیدات ترافیکی پلیس در روزهای آغازین نیمه دوم سال 95 اظهار کرد: پیش بینی های ما حاکی از این است که از صبح امروز شاهد افزایش حداقل 20 درصدی حجم ترافیک در معابر باشیم، از این رو تمامی نیروهای ستادی و صف در آماده باش کامل هستند و آماده باش آنها حداقل تا 15مهرماه ادامه خواهد داشت.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه عوامل پلیس راهور در معابر اصلی، بزرگراه ها و اطراف مدارس و مراکز آموزشی مستقر خواهند شد، گفت: در این ایام نیز همچون دیگر ایام سال با تخلفات برخورد خواهد شد.

وی، از شهروندان خواست که از پارک دوبل و غیرمجاز در مقابل مدارس پرهیز کرده و با توجه به افزایش حجم ترافیک از وسایل ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

عابدی با اشاره به ساماندهی سرویس های مدارس نیز افزود: به منظور کاهش حجم ترافیک، موضوع ساماندهی سرویس های مدارس تا پیش از بازگشایی مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعات پیک ترافیک تهران، چه ساعاتی است؟

ساعات پیک ترافیک تهران، چه ساعاتی است؟