مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1395 ساعت 15:102016-09-24اقتصادي

آغاز عملیات روسازی جاده قزوین - الموت - تنکابن از سال آینده


عملیات زیرسازی و ساخت ابنیه 62 کیلومتر ابتدایی جاده قزوین - الموت - تنکابن تا پایان امسال صورت می گیرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، مدیرکل راه و شهرسازی گفت : عملیات روسازی کیلومتر صفر تا 35 و 45 تا 62 هم از ابتدای سال آینده آغاز خواهد شد.

امد مانی فر افزود : با توجه به اتمام قرارداد پیمانکاران ، این محور از کیومتر صفر تا 35 و 45 تا 62 به مناقصه گذاشته شده است و پیمانکاران آن پس از انتخاب ، کارگاه خود را تجهیز کرده و کارخانه آسفالت را در منطقه راه اندازی خواهند کرد ، زیرا پس از این عملیات روسازی آغاز خواهد شد.

وی گفت : تونل شیرکوه با حدود 4500 متر طول در کیلومتر 45 تا 62 طولانی ترین تونل کشور است که با توجه به صعب العبور بودن منطقه اجرای آن کار دشواری است و البته بیش از اجرای خود طرح بحث تهویه و تاسیسات آن هزینه بردار و زمان بر خواهد بود که در حال مطالعه و بررسی است.

مانی فر اصلی ترین موضوع طرح را رانشی بودن مسیر در بین کیلومتر 35 تا 45 عنوان کرد و گفت : بررسی و مطالعات در این 10 کیلومتر در حال اجراست و 2 راه نیز برای انجام کار پیش روی مجری قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گفت : هزینه های این طرح از فولاد خوزستان و اوراق خزانه اسلامی تامین شده است و فعلا مشکل مالی در این محور وجود ندارد و بحث اصلی در اجرای آن کم بودن فصول کاری و صعب العبور بودن و را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات روسازی جاده قزوین - الموت - تنکابن از سال آینده

آغاز عملیات روسازی جاده قزوین - الموت - تنکابن از سال آینده