مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1395 ساعت 16:252016-09-25اجتماعي

آغاز صدور ویزای اربعین از امروز


مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: صدور ویزا اربعین از امروز در چهار مرکز کنسولی و سفارت عراق در تهران آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان به نقل سازمان حج و زیارت، محسن نظافتی درباره زمان آغاز صدور روادید(ویزا) و آخرین اخبار ثبت نام اربعین حسینی اظهار کرد: صدور روادید از امروز یکشنبه در چهار مرکز کنسولی و سفارت عراق در تهران، کرمانشاه، مشهد و اهواز آغاز خواهد شد و در نیمه مهر ماه نیز 12 مرکز دیگر در سایر استانهای کشور فعالیت خواهند کرد.

وی یادآور شد: قرار بر این بود تا صدور روادید در روزهای گذشته از سوی مراکز کنسولی و سفارت عراق انجام بگیرد اما به خاطر تعطیلات عید قربان و عید غدیر این روند کمی به تعویق افتاده که امیدواریم هر چه زودتر اجرایی شود.

نظافتی تصریح کرد: امسال روند نام نویسی، صدور روادید و حتی اعزامها به گونه ای برنامه ریزی شده تا ازدحامی را در روزهای پایانی شاهد نباشیم و این تسریع در برنامه ریزیها می تواند به نظم بیشتر خروج و ورود زائران اربعین حسینی از کشور کمک کند.

وی ادامه داد: استقبال و نام نویسی متقاضیان سفر اربعین امسال بسیار مناسب بوده و شاهد رشد چشمگیر ثبت نامها نسبت به سالهای گذشته هستیم البته اوج ثبت نامها از پایان دهه اول محرم شدت بیشتری می گیرد و پیش بینی می کنیم امسال حدود 2 میلیون نفر از کشورمان به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز صدور ویزای اربعین از امروز

آغاز صدور ویزای اربعین از امروز