مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1395 ساعت 08:102016-09-26سياسي

تقدیم استیضاح وزیر اموزش به هیات رییسه مجلس


احتراما اینجانبان امضا کنندگان ذیل، نمایندگان مردم در خانه ملت با استناد به اصل 89 قانون اساسی، طرح استیضاح جناب آقای دکتر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش را با شرح دلایلی که در متن اشاره شده تقدیم می نماییم.

خواهشمند است در اولین فرصت اعلام وصول آن را اعلام فرمایید.

هدف از استیضاح وزیر آموزش و پرورش حفظ منافع حدود یک میلیون فرهنگی و 12 میلیون دانش آموز و انتقال فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی به نسل آینده و مبارزه با تهاجمات فرهنگی می باشد که دلایل آن به شرح ذیل می باشد.

1-آموزش و پرورش دارای کاهش راندمان آموزشی - پرورشی شده و فرهنگیان و دانش آموزان انگیزه کار نداشته و بعضا دچار بیماری افسردگی شده اند.

2-عدم برنامه ریزی صحیح و جدید در بحث مسائل تربیتی - پرورشی - تربیت بدنی در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی3-عدم توجه به شعار اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در بحث فرهنگ سازی در مدارس و جامعه4-عدم رضایت معلمان و مدیران مدارس از عملکرد وزیر آموزش و پرورش5-عدم پویایی و شور و نشاط در بدنه وزارت و همکاران فرهنگی6-برنامه ریزی و مدیریت نامناسب در سازماندهی نیروهای انسانی7-بی توجهی به مدارس روستایی و غفلت از آنها و گسترش در رشد حاشیه نشینی در شهرها به دلیل مهاجرت خانواده ها برای ادامه تحصیل فرزندان8-اجرایی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم استیضاح وزیر اموزش به هیات رییسه مجلس

تقدیم استیضاح وزیر اموزش به هیات رییسه مجلس