مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 14:212016-09-27اقتصادي

رییس اداره صنعت و معدن چابهار عنوان کرد برپایی نمایشگاه پاییزه در چابهار


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس در این شهرستان گشایش یافته و تا 13 مهرماه جاری میزبان بازدیدکنندگان است.

- هادی اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار کرد: نمایشگاه فروش پاییزه ویژه بازگشایی مدارس از سوم تا 13 مهرماه جاری در محل نمایشگاه های اداره غله چابهار دایر خواهد بود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار افزود: همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اقدامات مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

این مسؤول ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به شهروندان چابهاری و به منظور کنترل و تنظیم بازار با همکاری فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، اداره تعزیرات و اتاق اصناف این شهرستان، علاوه بر برپایی نمایشگاه نوشت افزار، کیف، کفش، پوشاک و مواد غذایی نظارت جدی و بسیار خوبی بر بازار آغاز شده است.

وی تعداد غرفه ها در نمایشگاه های پاییزه چابهار را 120 غرفه عنوان کرد و افزود: اجناس در نمایشگاه های پاییزه از تخفیف 15 تا 20 درصدی برخوردار است و اجناسی که توسط تیم قیمت گذاری سازمان صنعت و معدن قیمت گذاری نشده باشد، امکان عرضه آن ها در نمایشگاه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره صنعت و معدن چابهار عنوان کرد برپایی نمایشگاه پاییزه در چابهار

رییس اداره صنعت و معدن چابهار عنوان کرد برپایی نمایشگاه پاییزه در چابهار