مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1395 ساعت 18:462016-09-27سياسي

استاندار یزد: هیئت های مذهبی برای اثرگذاری هرچه بیشتر مداحی ها برنامه ریزی کنند


استاندار یزد با اشاره به ظرفیت عظیم هیئت های مذهبی گفت: برنامه های عزاداری یزد از شبکه های ملی و برون مرزی پخش می شود، بنابراین هیئت ها برای اثرگذاری هرچه بیشتر مداحی ها برنامه ریزی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یزد، سیدمحمد میرمحمدی عصر امروز در گردهمایی رهروان مکتب حسینی در حسینیه ثارالله یزد اظهار داشت: هیئت های مذهبی با طیف بزرگی از جوانان مواجه هستند و شاید کمتر نهاد و دستگاهی از ظرفیت جوانان به این وسعت بهره مند باشد بنابراین این فرصت نباید از دست برود.

وی از جوانان به عنوان سرمایه های اصلی کشور یاد کرد و افزود: نیرو، خلاقیت و فکر جوانان و در مجموع قدرت استدلال آنها باید با جریان های تاثیرگذار فکری و اندیشه های مذهبی و دینی بارور شود و این اتفاق می تواند به درستی در هیئت های مذهبی رخ دهد.

میرمحمدی بیان کرد: روسای هیئت های مذهبی باید تلاش کنند کاری که می خواهند برای امام حسین (ع) شکل بگیرد به زیباترین صورت برگزار شود زیرا هدف بسیار مقدس است و ما در هیئت ها و عزاداری ها می خواهیم اعتقادات خود را نشان دهیم و اعلام کنیم که تا چه اندازه به پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) پای بند هستیم.

استاندار یزد عنوان کرد: امروز رسانه های جدید و کانال های ارتباطی و اطلاعاتی متعددی وجود دارد و هر نکته ای را در سراسر کشور و حتی خارج از کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: هیئت های مذهبی برای اثرگذاری هرچه بیشتر مداحی ها برنامه ریزی کنند

استاندار یزد: هیئت های مذهبی برای اثرگذاری هرچه بیشتر مداحی ها برنامه ریزی کنند