مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 14:462016-09-28ورزشي

کسب عنوان نخست مسابقات فوتسال دانشگاه پیام نور توسط دانشجویان قمی


تیم دانشگاه پیام نور قم توانست در مسابقات فوتسال دانشگاه های پیام نور کشور مقام نخست این دوره از رقابت ها را از آن خود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، بیست و سومین دوره مسابقات فوتسال دانشگاه های پیام نور سراسر کشور با حضور 16 تیم برگزار شد و تیم دانشگاه پیام نور قم با درخشش در این دوره از مسابقات توانست پس از غلبه بر رقبای خود از استان های اردبیل و آذربایجان شرقی از گروه خود صعود کرده و جزء هشت تیم قرار گیرد.

این تیم مدعی در روز دوم و سوم پس از غلبه بر تیم های خوزستان و لرستان به فینال مسابقات راه یافت و در مرحله پایانی توانست تیم استان یزد را پشت سر گذاشته و مقام نخست مسابقات را از آن خود کند.

تیم دانشگاه پیام نور استان قم را بازیکنانی همچون مجید هامونگرد، محمد نجفی، محمدرضا آقاجانی، علی فخاران، محمد کریمی، احمد طرفه، عابد خسروبیگی، سیدعلی حسینی، محمدجواد اشعری و محمد رضا دهقانی تشکیل دادند و مربیگری این تیم نیز بر عهده سید مهدی غیاثی بود.

گفتنی است این مسابقات به میزبانی استان سیستان بلوچستان برگزار شد.

انتهای پیام/78009/ز http://fna.

ir/V7AFCN نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب عنوان نخست مسابقات فوتسال دانشگاه پیام نور توسط دانشجویان قمی

کسب عنوان نخست مسابقات فوتسال دانشگاه پیام نور توسط دانشجویان قمی