مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1395 ساعت 16:412016-09-28حوادث

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد کشف بیش از 6 تن موادمخدر در آذربایجان غربی


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در طول 6 ماه نخست امسال بیش از 6 تن و 297 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ارومیه، سردار ناصر اصلانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات انتظامی ارومیه برگزار شد، با اشاره به عملکرد 6 ماهه نیروی انتظامی آذربایجان غربی، اظهار داشت: ماموران انتظامی استان در طول 6 ماه نخست امسال 6 تن و 297 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است.

وی ادامه داد: از کل مواد مخدر کشف شده 183 کیلوگرم هرویین، 422 کیلوگرم مرفین، 393 کیلوگرم تریاک، 86 کیلوگرم حشیش، 24 کیلوگرم شیشه و شش کیلوگرم مشتقات تریاک هستند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی به میزان کشفیات مواد مخدر در طول 6 ماه گذشته اشاره کرد و گفت: این میزان مواد مخدر کشف شده نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 64 درصد افزایش پیدا کرده است.

این مسؤول از انهدام 24 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در آذربایجان غربی در طول 6 ماه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: میزان باندهای مواد مخدر منهدم شده نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 20 درصد رشد پیدا کرده است.

اصلانی از دستگیری 2 هزار و 93 نفر توزیع کننده خرد مواد مخدر، 392 نفر قاچاقچی در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: دستگیری این افراد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد کشف بیش از 6 تن موادمخدر در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد کشف بیش از 6 تن موادمخدر در آذربایجان غربی