مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1395 ساعت 11:312016-09-29پزشكي

تولید داروی ایرانی ام اس در روسیه آغاز شد


خط تولید داروی نوساخت ایرانی درمان ام اس( فینگولیمود) با حضور سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه در شهر سن پترزبورگ روسیه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"،فینگولیمود (Fingolimod) یافینگولید دارویی است که به منظور کاهش تعداد حملات و به تأخیر انداختن ناتوانی در بعضی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (MS) استفاده می شود.

عباس کبریایی زاده رییس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران که پیش از این در نشست خبری دومین نمایشگاه بین المللی ایران فارما از تولید سه دارو با فرمولاسیون ایرانی در روسیه خبر داده بود، گفت: براساس برنامه ریزی و طراحی انجام شده برای همکاری های تهران و مسکو در این خط تولید که با حضور مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه به بهره برداری رسید، طرف ایرانی انتقال فناوری تولید ماده اولیه داروی فینگولیمود را براساس توافق انجام شده با شریک روسی خود اجرا می کند.

وی ادامه داد: براساس این همکاری، مواد اولیه این دارو براساس بالاترین استانداردهای جهانی مورد تایید سازمان های بین المللی قابل عرضه به بازار دارویی روسیه و دیگر کشورها تولید خواهد شد.

در جریان مذاکرات دکتر هاشمی، وزیر بهداشت کشورمان با ورورنیکا اسکوورتسوا وزیر بهداشت روسیه دو پروتکل روابط دارویی و تجهیزات پزشکی و یک برنامه اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید داروی ایرانی ام اس در روسیه آغاز شد

تولید داروی ایرانی ام اس در روسیه آغاز شد