مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1395 ساعت 11:252016-09-30فرهنگي

از روشن شدن چراغ مقاومت تا حسینی شدن سینماها


برگزاری چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت و آغاز اکران فیلم های جدید با مضامین عاشورایی، از مهم ترین اخبار سینما در هفته ای که گذشت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبر گزاری صدا و سیما"؛ برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت مهم ترین اتفاق سینما در هفته ای که گذشت به حساب می آید.

این جشنواره از شنبه به صورت رسمی و با نمایش فیلم ها و برگزاری نشست ها و کارگاه های تخصصی در پردیس سینمایی ملت و سینما فلسطین کلید خورد.

ابراهیم حاتمی کیا، پرویز پرستویی، مریلا زارعی، مسعود ده نمکی ، احمد رضا درویش و ابوالقاسم طالبی در کارگاه های انتقال تجربه به بیان مهمترین تجربیات کاری خود پرداختند.

امروز قرار است این جشنواره با معرفی برترین های بخش سینمایی و تجلیل از جمعی ار خانواده شهدا در برج میلاد به کار خود پایان دهد.

جشنواره فیلم مقاومت به صورت دو سالانه برگزار می شود.

از شورای صنفی نمایش خبر رسید که فیلم های سینمایی کربلا جغرافیای یک تاریخ و هیهات که مضامینی عاشورایی دارند به مناسبت ماه محرم به نمایش در می آیند.

از خانه سینما هم خبر رسید محسن روشن رییس هیئت مدیره انجمن صدابرداران و صداگذاران سینما شد.

در هفته ای که گذشت چهارمین جشنواره نوشتار سینمایی با نکوداشت مرحوم علی وزینی خبرنگار سینمایی برگزار شد در این دوره دو ماهنامه سینما ادبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از روشن شدن چراغ مقاومت تا حسینی شدن سینماها

از روشن شدن چراغ مقاومت تا حسینی شدن سینماها