مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1395 ساعت 13:262016-10-01اقتصادي

سکوت مشکوک در فساد بزرگ 3700 هزار میلیاردی


درحالی موضوع بزرگترین فساد بانکی چند ماه بعد از اعلام نصف و نیمه جزییاتش، به طرز مشکوکی مسکوت مانده که یکی از اعضای اصلی آن با سرقت رقمی در حدود 3700 میلیارد تومان از کشور گریخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، درحالی جزییات پرونده "فساد بزرگ" بانکی که مردادماه خبر دستگیری اعضای آن توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران اعلام شد هنوز مسکوت مانده و تا کنون اعضای دولت و دستگاه های نظارتی به تشریح ابعاد و جزییات آن نپرداخته اند که بنا بود بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی به دستگاه قضا و مجلس توضیح بدهند.

البته همزمان با رسانه ای شدن این فساد بزرگ، خبرنگار تسنیم از مسئولان بانک مرکزی و وزارت اقتصاد درباره جزییات پرونده سوال کرد ولی پاسخ هر دو دستگاه به این سوال سکوت معناداری بود که قابل تأمل است.

در این پرونده در نخستین گام، علی رستگار سرخه ای مدیرعامل معزول بانک ملت و معاون بین الملل وی در این بانک از سوی سپاه دستگیر شدند.

ضمن آنکه طبق اعلام سخنگوی دستگاه قضا علاوه بر رستگار سرخه و معاونش، 3 نفر دیگر هم بازداشت هستند و عده دیگری نیز تحت تعقیبند.

محسنی اژه ای همزمان با رسانه ای شدن فساد بزرگ بانکی گفته بود : "در این پرونده 4 نفر بازداشت هستند و تعداد دیگری هم تحت تعقیب قرار گرفته اند که برخی از آنها خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت مشکوک در فساد بزرگ 3700 هزار میلیاردی

سکوت مشکوک در فساد بزرگ 3700 هزار میلیاردی