مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1395 ساعت 11:112016-10-02سياسي

در استان فارس محدودیت های ترافیکی ایام محرم اعلام شد


رییس پلیس راهور فارس محدودیت های ترافیکی در ایام محرم امسال را در این استان تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز به نقل از اداره اطلاع رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سرهنگ مصطفی عباسی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برگزاری مراسم عزاداری در شب های این ماه، تمهیدات ترافیکی در شهرستان های این استان اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این راستا در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) نیز در برخی از مسیرها به ویژه مسیرهای منتهی به حرم حضرت شاه چراغ (ع) و حضرت سید علاءالدین حسین (ع) این تمهیدات اجرا می شود.

رییس پلیس راهور استان فارس گفت: مسیرهایی که در این ایام در زمان عزاداری محدودیت های ترافیکی در آن اجرا می شود شامل میدان شهرداری به سمت خیابان پیروزی، تقاطع مشیر به سمت تقاطع پیروزی، تقاطع مصدق به سمت سه راه احمدی، تقاطع پیروزی به سمت حرم شاه چراغ (ع) و تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم شاه چراغ (ع) می شود.

عباسی اضافه کرد: طرح محدودیت ترافیکی همچنین در سه راه آستانه در بلوار به سمت حرم سید علاءالدین حسین (ع)، سه راهی دروازه قصاب خانه به سمت حرم سید علاءالدین (ع)، تقاطع دروازه کازرون به سمت تقاطع مشیر و ابتدای خیابان توحید از سمت خیابان زند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در استان فارس محدودیت های ترافیکی ایام محرم اعلام شد

در استان فارس محدودیت های ترافیکی ایام محرم اعلام شد