مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1395 ساعت 13:162016-10-02اقتصادي

تکذیب خبر میزان قاچاق لوازم خانگی


پوراحمدنژاد درباره ادعای رییس اتاق اصناف مبنی بر اینکه فقط 5 درصد لوازم خانگی کشور قاچاق است گفت: این ادعا به هیچ وجه مورد تأیید نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، علی اکبر پوراحمدنژاد، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران تصریح کرد: تنها راه مقابله با قاچاق تلفن همراه، فراهم کردن زمینه ورود قانونی آن است که از طریق طرح رجیستری که طی ایام آتی عملیاتی می شود امکانپذیر خواهد بود.

پوراحمدنژاد در خصوص اظهارات ریاست اتاق اصناف مبنی بر اینکه تنها 5 درصد از لوازم خانگی کشور قاچاق است خاطر نشان کرد:رقمی که از سوی آقای فاضلی مطرح شده به هیچ وجه مورد تأیید نیست زیرا همه ما به عنوان یک شهروند ویترین فروشگاه های لوازم خانگی را می بینیم و همه چیز کاملا عیان است.

وی در ادامه اضافه کرد: موضوع لوازم خانگی و واردات آن از جمله موبایل جزو کالاهایی هستند که در زمره کالاهای وارداتی مجاز هستند نه کالاهای مشهود و ممنوعه ای که فضایش برای واردات قانونی مهیا نیست و بگوییم بر این اساس باید قاچاق وارد کشور شود به این دلیل که متقاضی فراوان دارد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در خصوص طرح نیمه تمام رجیستری تصریح کرد:تنها راه مقابله با قاچاق موبایل فراهم کردن زمینه ورود قانونی آن است که از طریق اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب خبر میزان قاچاق لوازم خانگی

تکذیب خبر میزان قاچاق لوازم خانگی