مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1395 ساعت 22:062016-10-03حوادث

فرمانده انتظامی هرمزگان: کاهش 37 درصدی سرقت به عنف در هرمزگان


در 6 ماهه ابتدای امسال با اجرای 639 طرح پاکسازی میزان سرقت به عنف در استان 37 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرعباس، سردار عزیزالله ملکی عصر امروز در حاشیه همایشی با موضوع هفته نیروی انتظامی در استان هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شش ماهه ابتدای امسال 639 طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در استان اجرا شده که در قالب آن بیش از 9 هزار کارتن خواب و 1897 خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شده اند.

وی با بیان این که افزایش فعالیت اطلاعاتی و انتظامی پلس در هرمزگان موجب شده تا در بسیاری از حوزه های سرقت شاهد کاهش وقوع جرم باشیم، افزود: در سرقت به عنف 37 درصد، سرقت مغازه ها 6 درصد، سرقت منزل 2 درصد و کیف قاپی 39 درصد کاهش را داشته ایم.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: گشت های موتوری و خودرویی نیروی انتظامی افزایش قابل توجهی یافته و از ظرفیت مردم در زمینه امنیت محلات به خوبی بهره گرفته ایم به طوری که به جد می توان گفت که کاهش وقوع جرائم و افزایش امنیت عمومی در جامعه با همت و همدلی مردم میسر شده و نقش مردم در این میان بی سابقه بوده است.

سردار ملکی با اشاره کمبودهای موجود در استان در زمینه مدیریت بر کارتن خواب و کمبود مراکز درمانی و نگهداری این عده از افراد، عنوان کرد: نیروی انتظامی قادر است در کمتر از 72 ساعت کل کارتن خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی هرمزگان: کاهش 37 درصدی سرقت به عنف در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان: کاهش 37 درصدی سرقت به عنف در هرمزگان