مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1395 ساعت 13:412016-10-04سياسي

رییس کانون مداحان شهرستان قدس: مداحی حرفه ای بسیار با شرافت و عزتمند است


رییس کانون مداحان شهرستان قدس گفت: حرفه مداحی حرفه ای بسیار با شرافت و عزتمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران، حسین نوروزی ظهر امروز در دومین روز ماه محرم به همراه اعضای شورای اسلامی شهر قدس با حضور در منزل نصرت الله تیموری یکی از پیرغاملان و مداحان پیشکسوت منطقه سرخ حصار این شهرستان که در بستر بیماری است از وی عیادت و تجلیل کرد.

رییس کانون مداحان شهرستان قدس در این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و شهادت مظلومانه اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارشان با ذکر نکاتی به عنوان تذکر به خود و به جامعه مداحان این شهرستان اظهار کرد: نقش مداحان و جایگاهشان به قدری والا و بالاست که تمام مردم به آنها احترام می گذارند.

وی ادامه داد: مردم مداحان را به عنوان خادمان اهل بیت (ع) می شناسند و به احساس مسؤولیتی که در این زمینه دارند احترام می گذارند.

نوروزی بیان کرد: حرفه مداحی حرفه ای بسیار با شرافت و عزتمند است، به این دلیل که آنها با زبان، نفس و حنجره خود و قدرت هنریشان به مدح اهل بیت (ع) می پردازند.

رییس کانون مداحان شهرستان قدس تصریح کرد: این مدح فضلیت است، به این دلیل که خاندان پیامبر(ص) خاندانی با فضلیت هستند، یعنی مداحان با مدح فضلیت خاندان اهل بیت (ع) مدح خودشان را هم انجام می دهند و در واقع شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کانون مداحان شهرستان قدس: مداحی حرفه ای بسیار با شرافت و عزتمند است

رییس کانون مداحان شهرستان قدس: مداحی حرفه ای بسیار با شرافت و عزتمند است