مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1395 ساعت 13:562016-10-05بين الملل

نتانیاهو برخی اطلاعات نظامی طبقه بندی شده اسراییل را فاش کرد


یک کارشناس امنیتی اسراییلی در روزنامه معاریو گفت که نخست وزیر اسراییل در روزهای اخیر یکی از رازهای امنیتی این رژیم را فاش کرده که این مساله یک اشتباه و نقض قوانین نظارت بر اسرار نظامی در اسراییل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، یوسی میلمان، کارشناس امنیتی اسراییلی در روزنامه معاریو گفت که این مساله هنگام سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل به عنوان رهبر حزب لیکود در کنفرانس حامیانش ایراد شده است.

نتانیاهو در این سخنرانی در مورد ضرورت ایجاد دیوار حائل با مصر صحبت کرده و در جریان آن برخی اسرار نظامی طبقه بندی شده که سخن گفتن درباره آن به شکل علنی ممنوع شده بود را فاش کرده است.

میلمان که ارتباط محکمی با نهادهای امنیتی اسراییل دارد، تصریح کرد: نتانیاهو چند روز قبل گفته کرد که "اعضای داعش" چند سال پیش به سمت یک بالگرد نظامی اسراییلی موشک شلیک کردند و این امر پس از آن صورت گرفته که تعدادی از آنها به اسراییل نفوذ کردند اما ارتش توانست مهاجمان را از بین ببرد.

میلمان عنوان داشت، رخدادی که نتانیاهو به آن اشاره کرد، در اوت 2011 در اتوبان شماره 12 در مرزهای مصر با شهر ایلات رخ داد که در آن هنگام گروهی از افراد مسلح (که نتانیاهو آنها را داعشی خوانده) از طریق صحرای سیناء به مرزهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو برخی اطلاعات نظامی طبقه بندی شده اسراییل را فاش کرد

نتانیاهو برخی اطلاعات نظامی طبقه بندی شده اسراییل را فاش کرد