مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1395 ساعت 14:162016-10-05سياسي

رییس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان خبر داد برپایی خیمه معرفت در حسینیه اعظم زنجان


رییس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان از برپایی خیمه معرفت در حسینیه اعظم زنجان برای پاسخگویی به مسائل شرعی و ارائه مشاوره خانواده خبر داد و گفت: - این خدمات در دو بخش برادران و خواهران ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، محمد جواد غم پرور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ماه محرم برنامه مشاوره حسینیه اعظم زنجان با برپایی خیمه معرفت اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز در محل حسینیه اعظم زنجان خیمه معرفت دایر شده است، تصریح کرد: این برنامه با حضور مشاوران خانواده اجرایی می شود.

رییس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه در خیمه معرفت خدمات مشاوره خانواده و پاسخگویی به مسائل شرعی در دو بخش خواهر و برادر انجام می شود، اضافه کرد: ارائه خدمات مشاوره از شب نخست ماه محرم آغاز شده و تا شب سیزدهم ادامه خواهد داشت.

غم پرور با بیان اینکه ارائه خدمات مشاوره در خیمه معرفت حسینیه اعظم زنجان از روز نخست تا پنجم محرم از ساعت 14 و 30 دقیقه تا 23 شب انجام می شود، تصریح کرد: همچنین از روز ششم تا دوازدهم محرم نیز ارائه مشاوره از ساعت 9 صبح تا 23 شب انجام می شود.

وی همچنین از اعزام 20 روحانی توسط حسینیه اعظم زنجان به مدارس استان طی دهه محرم خبر داد و تصریح کرد: طرح اعزام مبلغ به مدارس شبانه روزی برای نخستین بار در استان با هدف ترویج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان خبر داد برپایی خیمه معرفت در حسینیه اعظم زنجان

رییس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان خبر داد برپایی خیمه معرفت در حسینیه اعظم زنجان