مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1395 ساعت 13:552016-10-07بين الملل

عطوان: درگیری حلب رو به پایان است


«استفان دی میستورا»، نماینده سازمان ملل به بشار اسد پیشنهاد کرده است که عناصر جبهه النصره را با امنیت کامل از حلب خارج کند؛ اما به کجا؟ موضع اعراب و آمریکا به عنوان هم پیمانان تروریست ها چیست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عبدالباری عطوان، نویسنده معروف دنیای عرب و سردبیر روزنامه الکترونیکی رأی الیوم به وضعیت این روزهای حلب پرداخته و نوشته که درگیری حلب به نفع دولت سوریه به پایان خود نزدیک شده است.

عطوان می نویسد: ایگور کوناشینکف سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفته است هر گونه حمله هوایی در مناطق تحت تسلط دولت سوریه به مثابه تهدیدی برای نظامیان روسیه است و با آن مقابله می شود .

این سخن به مثابه هشداری است برای آمریکایی ها که قبل از انجام اقدامی مشابه بمباران مواضع ارتش سوریه در دیالزور، هزاران بار فکر کنند و عواقب آن را در نظر بگیرند.

موشک های پیشرفته اس300 می تواند مقابل هر جنگنده آمریکایی بایستد.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه همچنین گفته است: وزارت دفاع روسیه وقت و زمان این را ندارد که درباره مقصد شلیک و ماهیت شلیک کننده تحقیق کند .

شاید بر پایه همین التزام بالای روسیه به حمایت از بشار اسد باشد که او روز گذشته در مصاحبه با شبکه 2 دانمارک تأکید کرد که نه فقط حلب بلکه تمامی خاک سوریه در مدت کوتاهی به آغوش کشور باز خواهد گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطوان: درگیری حلب رو به پایان است

عطوان: درگیری حلب رو به پایان است