مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1395 ساعت 00:012016-10-07سياسي

مسعود یارضوی تمام کنید این بازی ناجوانمردانه را...


مردم هنوز وعده 100 روزه حل مشکلات از سوی رییس جمهور روحانی و بی دستاوردی آن را به خاطر دارند اما به آنها گفته می شود برای تحقق وعده ها باید در انتخابات 96 هم به آقای روحانی رأی بدهند! - " _ مردم ایران پس از انتخابات سال 92 هنوز مشغول ارزیابی دولت یازدهم و چهره های جدیدش بودند که رییس جمهور روحانی با قاطعیت فراوان وعده حل 100 روزه مشکلات را داد.

100 روزی که ستاد اعتدال نه تنها پس از فرا رسیدن موعد آن هیچ کارنامه مشخص و حتی نامشخصی نداشت که به مردم ارائه کند بلکه چند سال بعد؛ این اکبر ترکان دستیار رییس جمهور بود که در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه شرق، اینگونه دست به انکار آن وعده ها زد: در عرض یک سال همه کارها حل نمی شود.

مگر خاطرتان نیست در ابتدای دولت کنونی می گفتیم با آنچه احمدی نژاد در هشت سال گذشته به بار آورده، 10 سال زمان نیاز است که به اول دوره احمدی نژاد برگردیم؟ و از بعد از آن وعده 100 روزه همینطور بصورت علی الدوام به مردم وعده هایی داده شد اما در هنگام سررسید وعده ها، این ستاد اعتدال و ستاد اصلاحات بودند که یا دست به انکار اصل ماجرا می زدند و یا تحقق وعده ها را به زمانی دیگر موکول می کردند.

آن 100 روز سپس به نتیجه مذاکرات ژنو موکول شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسعود یارضوی تمام کنید این بازی ناجوانمردانه را...

مسعود یارضوی تمام کنید این بازی ناجوانمردانه را...