مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1395 ساعت 11:112016-10-08ورزشي

ترس و نگرانی مربی کره از بازی در جهنم آزادی


سرمربی آلمانی تیم ملی کره جنوبی گفت: پیروزی در ورزشگاه آزادی کار راحتی نیست و از طرفی تیم ملی کره هنوز به آمادگی نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو"، سایت Jtbc کشور کره جنوبی که خبرنگار خود را به تهران اعزام کرده است در گزارشی به چهره ناراحت اولی ایشتیلیکه سرمربی آلمانی تیم ملی این کشور در فرودگاه امام (ره) پرداخت و مدعی شد وی با چهره ای مضطرب وارد تهران شده است.

اولی ایشتیلیکه در بدو ورود به تهران در جمع خبرنگاران کره ای در مورد بازی گفت: با وجود اینکه تیم ملی قطر را بردیم اما نباید همه چیز را تمام شده بدانیم که اعتقاد دارم نقاط ضعفی در تیم ما وجود دارد که باید برطرف شود.

وی این پاسخ را در انتقادات خبرنگاران کره ای از عملکرد فنی تیم ملی کشورشان ارائه کرد و مدعی شد:تیم ملی کره هنوز به آمادگی ایده آل نرسیده است.

در این گزارش مثل روزهای گذشته به ارتفاع ورزشگاه آزادی از سطح دریا اشاره شده و حضور تماشاگران نیز عاملی برای موفقیت ایران اعلام شده است.

سرمربی آلمانی در خصوص بازی روز سه شنبه نیز گفت: شرایط دو تیم برابر است و بازی سختی در انتظار ایران و کره خواهد بود اما کره به شرایطی رسیده که می تواند ضعف هایش را پوشش بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس و نگرانی مربی کره از بازی در جهنم آزادی

ترس و نگرانی مربی کره از بازی در جهنم آزادی