مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1395 ساعت 14:462016-10-08سياسي

پرونده اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان به مجلس رفت


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسات علنی هفته آینده پارلمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در دستور کار جلسات علنی هفته آینده پارلمان قرار می گیرد تا وکلای ملت این تقاضا را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

وی که یکی از امضاکنندگان طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان است، گفت: این تقاضا در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به تصویب اعضای این کمیسیون رسید، این طرح پس از ارائه توضیحاتی از سوی یکی از متقاضیان، به رأی وکلای ملت گذاشته می شود و اگر نمایندگان موافقت کنند و رأی دهند، انجام تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس به جریان می افتد.

کوچکی نژاد بر همین اساس یادآور شد: حدود 10 نفر از نمایندگان مجلس تقاضای تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان را امضا کردند که می توان به آقایان محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات، قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر، سیدمحمدباقر عبادی نماینده بیرجند، سیدجواد ساداتی نژاد نماینده کاشان، علی ادیانی نماینده قائم شهر و ذبیح نیکفر نماینده لاهیجان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان به مجلس رفت

پرونده اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان به مجلس رفت