مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1395 ساعت 16:102016-10-08سياسي

پرونده های قضایی بخش لواسانات، ویژه رسیدگی شود


رییس کل دادگستری استان تهران گفت : آمار پرونده های قضایی بخش لواسانات کم است اما این پرونده ها باید از حیث رسیدگی های علمی ،استدلالی و متقن ، - نمونه و ویژه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از روابط عمومی دادگستری استان تهران، غلامحسین اسماعیلی در مراسم تودیع و معارفه رییس حوزه قضایی بخش لواسانات با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان به بخشی از نامه حضرت سید الشهدا (ع) اشاره کرد و افزود :کارگزار و مسئول چه در دستگاه قضایی ، اجرایی و هرکجا که مسئولیت دارد، باید در پی تحقق عدالت باشد.

وی درباره ویژگی های حوزه لواسانات گفت : این منطقه، جاذبه های منابع طبیعی، زیست محیطی و منابع آب استان است که مسئولیت ما را سنگین می کند و برخی برای بهره برداری های غیرمجاز و غیرقانونی از این منابع سرشار و واجد ارزش افزوده، طمع می کنند .

اسماعیلی با بیان اینکه در حوزه قضایی لواسانات باید پیشگیری از وقوع جرم، تخلفات، منابع طبیعی و زیست محیطی اولویت نخست همه دستگاه ها از جمله دستگاه قضایی باشد، افزود: در این حوزه نباید شاهد تعدی و تجاوز باشیم و یک مورد تخلف جدید هم اتفاق نیفتد و تخلفاتی هم که تا امروز ساماندهی نشده است باید حل و فصل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های قضایی بخش لواسانات، ویژه رسیدگی شود

پرونده های قضایی بخش لواسانات، ویژه رسیدگی شود