موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1395 ساعت 17:262016-10-08ورزشي

درخواست عموهای فیتیله ای از بچه ها/ با موضوع خانواده انشاء بنویسید


محمد مسلمی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقه نقاشی و انشای پویش بدسرپرست تنهاتر است گفت: قصد داریم از زبان بچه ها مناسبات و روابطشان را با پدران و مادران خود بشنویم.

- بچه هایی که ممکن است در ظاهر هیچ مشکلی در خانواده نداشته باشند اما وقتی پای صحبت هایشان می نشینیم یا صادقانه دلنوشته هایشان را می خوانیم، متوجه مشکلاتشان خواهیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی (عموهای فیتیله ای) از کودکان و نوجوانان 7 تا 16 سال دعوت کردند با موضوع خانواده نقاشی بکشند و انشاء بنویسند.

به گفته محمد مسلمی، موضوع مسابقه بزرگ انشا پدر و مادر خوبی خواهم بود اگر .

و موضوع مسابقه نقاشی خانواده من تعیین شده است.

محمد مسلمی نویسنده و کارگردان برنامه های کودکان و نوجوانان با اشاره به هدف طراحی و برگزاری این مسابقه سراسری گفت: هدف ما از دعوت بچه ها به شرکت در مسابقه این است که بتوانیم با روشی تأثیرگذار و ساده تر به مقصد و هدف اصلی مان که حمایت از کودکان بدسرپرست و بزه دیده و در معرض بزهکاری است، برسیم.

در واقع قصد داریم تا از زبان بچه ها مناسبات و روابطشان را با پدران و مادران خود بشنویم.

بچه هایی که ممکن است در ظاهر هیچ مشکلی در خانواده نداشته باشند اما وقتی پای صحبت هایشان می نشینیم یا صادقانه دلنوشته هایشان را می خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست عموهای فیتیله ای از بچه ها/ با موضوع خانواده انشاء بنویسید

درخواست عموهای فیتیله ای از بچه ها/ با موضوع خانواده انشاء بنویسید