مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1395 ساعت 18:402016-10-08سياسي

سومار؛ شهری که برای هر سوالی درباره جنگ، پاسخ دارد


گر قرار باشد درباره جنگ تحمیلی و جفاهایی که صدامیان به ایرانیان در طول هشت سال روا داشتند سخن بگوییم، حکایت های فراوانی می توان مطرح کرد و خاطرات بسیار تلخی را مرور نمود اما امروز سالروز اتفاقی است که روایت آن برای نشان دادن آینه تمام نمای آن برهه از تاریخ کشورمان کفایت می کند.

- اثبات شکست صدامیان در جنگی که به کشورمان تحمیل کردند، کار سختی نیست اما سریع ترین و کوتاه ترین راه برای اثبات آن چیست؟به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، اگر قرار باشد درباره جنگ تحمیلی و جفاهایی که صدامیان به ایرانیان در طول هشت سال روا داشتند سخن بگوییم، حکایت های فراوانی می توان مطرح کرد و خاطرات بسیار تلخی را مرور نمود اما امروز سالروز اتفاقی است که روایت آن برای نشان دادن آینه تمام نمای آن برهه از تاریخ کشورمان کفایت می کند.

داستان سومار ؛ کوچکترین شهر کشورمان در آخرین سرشماری نفوس و مسکن صورت گرفته در سال 90 که داغی بسیار بسیار بزرگ از آن دوران بر دل دارد و حکایتش به گوش کمتر فردی در جهان رسیده است.

جهانیانی که در دوران دفاع مقدس چشمشان را بر همه اتفاقات شومی که صدامیان رقم می زدند، بسته بودند و امید داشتند که با پیروزی عراق، در تاریخ یادی از جنایات بعثی ها و همراهانشان باقی نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومار؛ شهری که برای هر سوالی درباره جنگ، پاسخ دارد

سومار؛ شهری که برای هر سوالی درباره جنگ، پاسخ دارد