مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1395 ساعت 01:012016-10-08سياسي

همسر طلبه شهید مدافع حرم: مصطفی بعد از شهادت چشم باز کرد و لبخند زد


زمانی که همسرم شهید شد دوستانش می گفتند گروهی از فاطمیون می آیند و می گویند ما می خواهیم مصطفی را ببینیم، کیسه را باز می کنند؛ می بینند مصطفی چشمانش باز بود و لبخند می زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، تنها 35 روز حضور در جبهه مقاومت اسلامی نیاز بود تا مصطفی خلیلی خودش را به قافله عاشوراییان برساند و در دوازدهم بهمن ماه 1394 به شهادت برسد.

این روحانی خوزستانی که تنها 27 سال از عمرش می گذشت، داوطبانه به جبهه دفاع از حرم رفته بود و می گفت اگر قرار باشد بالای منبر مردم را به جهاد فرابخوانم، شایسته است پیش از همه آنها خودم قدم در میدان نبرد بگذارم.

وقتی با راضیه نوروزی همسر شهید که فرزندی چهارساله از او به یادگار دارد، به گفت و گو نشستیم، ماجرای عجیبی را که از همرزمان شهید شنیده بود را برایمان تعریف کرد.

شاهدان عینی می گویند مصطفی پس از شهادت چشمانش را باز می کند و به همرزمانش لبخند می زند.

شهید خلیلی متولد 18/6/ 1367 بود و همانند دیگر شهدای دهه شصتی مدافع حرم، ثابت کرد که در شجاعت و ایثار چیزی از جوانان دوران دفاع مقدس کم ندارد.

گفت و گوی ما با همسر شهید را پیش رو دارید.

سرآغاز آشنایی و شروع زندگی مشترک شما با شهید خلیلی به چه زمانی برمی گردد؟ من و شهید یک نسبت فامیلی از طرف مادرمان با هم داشتیم ولی قبل از خواستگاری همد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر طلبه شهید مدافع حرم: مصطفی بعد از شهادت چشم باز کرد و لبخند زد

همسر طلبه شهید مدافع حرم: مصطفی بعد از شهادت چشم باز کرد و لبخند زد