مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1395 ساعت 10:102016-10-09ورزشي

خانلرخانی: با تیم ملی تکواندو گرجستان همکاری نمی کنم


سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: تمرکزم را برای مربیگری در لیگ گذاشته ام و با تیم ملی گرجستان قطع همکاری کرده ام.

- پیام خانلرخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما "درباره شکست تیم شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی در هفته نخست لیگ برتر تکواندو گفت: با بدشانسی مسابقه نخست را مقابل تیم دانشگاه آزاد واگذار کردیم ضمن آنکه بازیکنان تیم هنوز به طور کامل برای حضور در مسابقات لیگ برتر آماده نبودند.

وی در خصوص جدایی بهنام اسبقی از تیم شهرداری ورامین افزود: با توجه به اینکه دو تکواندوکار در وزن پنجم داشتیم مجبور شدیم با جدایی بهنام اسبقی موافقت کنیم.

حدود هشت سالی با اسبقی همراه بودم و جدایی او از تیم شهرداری آسان نبود اما او می خواست در لیگ برتر امسال در 2 وزن چهارم و پنجم مسابقه دهد و این شرایط در تیم کن مهیا بود چون ما ابوالفضل یعقوبی را در وزن پنجم در اختیار داریم.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: با توجه به مصدومیتی که برای اسبقی پیش از المپیک ریو به وجود آمد و المپیک را از دست داد، توانستیم انگیزه او را برای بازگشت به سطح اول تکواندو بازگردانیم.

خانلرخانی با اشاره به حضورش در تورنمنت روسیه افزود: هفته گذشته همراه با تیم منتخب استان تهران در تورنمنت روسیه حضور داشتیم و برای اینکه تمام تمرکزم را برای تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانلرخانی: با تیم ملی تکواندو گرجستان همکاری نمی کنم

خانلرخانی: با تیم ملی تکواندو گرجستان همکاری نمی کنم