مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1395 ساعت 17:412016-10-09سياسي

واکنش هاشمی به کشتار مردم یمن در مراسم سوگواری


تحریم ها در مقطعی به خاطر صبر و هوشمندی مردم ایران، شکست و به تدریج به سمت برداشتن کامل می رود که تازه ترین نمونه آن اقدام دیروز وزارت خزانه داری آمریکا بود که بعد از آن می تواند تجارت، - ارتباطات جهانی و کارهای بانکی ایران را تسهیل نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس که در دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به کار هستند، با ارائه تحلیلی از مقاومت مردم ایران در مقابل انواع و اقسام توطئه ها در طول تاریخ سی و چند ساله و تحریم هایی که روز به روز افزایش می یافت این مطلب را بیان کرد.

وی با اشاره به اقدامات سال های اخیر تروریست ها علیه مسلمانان به ویژه شیعیان در عراق، سوریه، پاکستان، عربستان، بحرین و به خصوص یمن، شیعیان را مظلوم ترین مردم دنیا توصیف کرد و با یادآوری جنایت سعودی ها در به خاک و خون کشیدن مردم عزادار در صنعا، گفت: حمله وحشیانه جنگنده های عربستان به مردم بی دفاع یمن در یک جلسه عزاداری، نشان از عمق کینه یزیدیان زمان نسبت به پیروان اهل بیت(ع) دارد.

هاشمی رفسنجانی با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین و یاران مظلومش، کربلا را نمادی تاریخی از مقابله حق و باطل دانست و گفت: مظلومیت خاندان اهل بیت(ع) با روایت های بازماندگان و اسرای آن اتفاق مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش هاشمی به کشتار مردم یمن در مراسم سوگواری

واکنش هاشمی به کشتار مردم یمن در مراسم سوگواری