مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1395 ساعت 15:212016-10-10ورزشي

گزارش خبرگزاری کره جنوبی از مهاجمان «ترسناک» ایران


خبرگزاری رسمی کره جنوبی در گزارشی به بررسی شرایط تیم ملی فوتبال این کشور برای بازی با ایران پرداخت و همچنین در خصوص بازیکنان تیم ملی از جمله مهاجمان «ترسناک» ایران مطالبی را منتشر کرد.

- خبرگزاری رسمی کره جنوبی در گزارشی به بررسی شرایط تیم ملی فوتبال این کشور برای بازی با ایران پرداخت و همچنین در خصوص بازیکنان تیم ملی از جمله مهاجمان ترسناک ایران مطالبی را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی فردا سه شنبه و از ساعت 18 در چارچوب رقابتهای نهایی انتخابی جام جهانی روسیه، در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

خبرگزاری یونهاپ در آستانه این مسابقه، گزارش کاملی از شرایط دو تیم ایران و کره جنوبی منتشر کرده است و در آن به رکورد نباختن های ایران به کره جنوبی در ورزشگاه آزادی، تغییرات دفاعی این تیم و همچنین شرایط لژیونر کره جنوبی اشاره کرده است.

در بخش دوم این گزارش، در خصوص ایران آمده است: ایران بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ازبکستان، در تلاش است تا برای پنجمین بار به جام جهانی صعود کند.

ایران با هدایت کارلوس کی روش دستیار سابق الکس فرگوسن در منچستریونایتد، بعد از باخت 1 به 3 مقابل سوئد در مارچ 2015، هنوز شکست نخورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش خبرگزاری کره جنوبی از مهاجمان «ترسناک» ایران

گزارش خبرگزاری کره جنوبی از مهاجمان «ترسناک» ایران