مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1395 ساعت 13:562016-10-11سياسي

رییس دفتر امام جمعه رودهن: توجه به آلات موسیقی مناسب عزای حسینی نیست


توجه به آلات موسیقی مناسب مراسم عزای حضرت امام حسین (ع) نیست.

- حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی مؤیدی در گفت وگو با خبرنگار " در شرق استان تهران ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در بحث عاشورا و واقعه کربلا قابل طرح بوده، تحریفات نهضت عاشورا و عزای حسینی است.

وی ادامه داد: سال ها پیش سالار شهیدان به شهادت رسیدند و از آن زمان تاکنون، در دو جبهه فعالیت های مختلفی آغاز شد و در جبهه اهل بیت (ع) ادامه راه حضرت حسین بن علی (ع) را شاهد بودیم.

رییس دفتر امام جمعه رودهن گفت: نهضت سیدالشهدا (ع) دارای دو بعد است؛ نخست، کاری که حضرت و یاران باوفایشان در عاشورا انجام دادند و دیگری، حرکتی که حضرت زینب (س)، امام سجاد (ع) و دیگر اسرا کردند.

وی افزود: مقابل اهداف امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) و عمه سادات که پیام رسان کربلا بودند، دشمنان بیکار نبودند و تحریف ها را از اولین روزها کارشان شروع کردند و فعالیت هایی انجام دادند تا پیام های اباعبدالله الحسین (ع) را با ریخته شدن خون خود و یاران باوفایشان از بین ببرند.

مؤیدی بیان کرد: یاران یزید و ابن زیاد که لعنت خداوند متعال بر آن ها باد، تاریخ نگاری را به دست خودشان گرفتند و وقایع کربلا را غیر از آنچه ائمه معصومین (ع) نشر می دادند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر امام جمعه رودهن: توجه به آلات موسیقی مناسب عزای حسینی نیست

رییس دفتر امام جمعه رودهن: توجه به آلات موسیقی مناسب عزای حسینی نیست