مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1395 ساعت 13:362016-10-12سياسي

امام جمعه موقت یاسوج: کسانی که با امام و انقلاب پیمان بستند بر سر پیمان خود بمانند


کسانی که با امام و انقلاب پیمان بستند بر سر پیمان خود بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یاسوج، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر ظهر امروز در جمع نمازگزاران ظهر عاشورا اظهار کرد: برگزاری نماز ظهر عاشورا پیمان مجدد با سید و سرور شهیدان عالم است و نباید پیمان و عهد خود را بشکنیم.

امام جمعه موقت یاسوج، بیان کرد: کسانی که با امام حسین(ع) نماز خواندند بعد از نماز از امام زمان خود هم دفاع کردند و عهد و پیمان خود را نشکستند و این ویژگی یک انسان مؤمن است.

وی تصریح کرد: کسانی که با امام و مقام معظم رهبری پیمان بستند نباید پیمان و عهد خود را بشکنند بلکه باید پیمان شکنان را بشناسند.

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: امروزه مقام معظم رهبری فریاد می زنند که استکبار جهانی پیمان شکن و غیرقابل اعتماد است و این تنها سخن یک عالم فرزانه نیست بلکه مفاهیم قرآن است که نباید به دشمن و پیمان شکن اعتماد کرد.

حسینی صدر عنوان کرد: کسانی هستند که در طول تاریخ با نظام و مردم پیمان شکستند که در روز عاشورا همه آنها و احزابی که پیمان خود را با امام و انقلاب و رهبری شکستند را دعوت می کنم در کنار رهبر و امت اسلامی ایران قرار گیرند.

وی با تأکید بر لزوم عهد و پیمان میان امت اسلامی گفت: وفادار بودن به عهد و پیمان مهمترین خواسته امام حسین(ع) از مسلمانان و شیعیان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت یاسوج: کسانی که با امام و انقلاب پیمان بستند بر سر پیمان خود بمانند

امام جمعه موقت یاسوج: کسانی که با امام و انقلاب پیمان بستند بر سر پیمان خود بمانند