مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1395 ساعت 17:412016-10-13سياسي

امروز صورت گرفت پخش زنده عزاداری یازدهم محرم زنجانی از 10 شبکه ملی و بین المللی


مراسم عزاداری یازدهم محرم زنجانی از 10 شبکه ملی و بین المللی به صورت زنده پخش شد.

- پخش زنده عزاداری یازدهم محرم زنجانی از 10 شبکه ملی و بین المللی مراسم عزاداری یازدهم محرم زنجانی از 10 شبکه ملی و بین المللی به صورت زنده پخش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، مراسم عزاداری یازدهم محرم زنجانی های همه ساله در قالب دسته عزاداری زینبیه زنجان برگزاری می شود.

مراسم عزاداری یازدهم محرم با حضور با شکوه مردم استان و انبوه عزادارانی از سراسر ایران اسلامی و برخی کشورهای جهان برگزار می شود.

مراسم باشکوه عزاداری یازدهم محرم زنجانی های امروز با حضور صدها هزار نفر از عاشقان اهل بیت (ع) در زنجان در حال برگزاری است.

مراسم عزاداری یازدهم محرم زنجانی ها امروز از شبکه های دو، سه، قرآن، الکوثر، پرسTV، آموزش،خبر، افق، شما و اشراق به صورت زنده برای عاشقان اباعبدالله در داخل و خارج کشور به صورت زنده پخش شد.

امروز 87 اکیپ ثابت و سیار نذورات در مسیر عزاداری اقدام به جمع آوری نذورات می کنند که از این تعداد 25 اکیپ ثابت بوده و 62 اکیپ نیز سیار بوده و 6 اکیپ ویژه خواهران است.

از سنوات گذشته امکان پرداخت نذورات به زینبیه اعظم زنجان به صورت تلفنی نیز فراهم شده و هر شخص با شماره گیری #10*7*733* نذورات خود را از طریق تلفن همراه پرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز صورت گرفت پخش زنده عزاداری یازدهم محرم زنجانی از 10 شبکه ملی و بین المللی

امروز صورت گرفت پخش زنده عزاداری یازدهم محرم زنجانی از 10 شبکه ملی و بین المللی