مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1395 ساعت 19:002016-10-13سياسي

تابو برگزاری کنسرت در دولت روحانی شکسته شد


امروز برای خوش خدمتی، کسی از روحانی تعریف نمی کند و به مخالف وی فحش نمی دهد، منش روحانی این نیست که جامعه را به سمت حق کشی و پاچه خواری ببرد.

- به گرازش خبرگزازی خانه ملتسهیلا جلودار زاده، نماینده اصلاح طلب مجلس دهم درباره تاکید چهره های اصلاح طلب مبنی بر حمایت از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: آقای روحانی تا امروز کاری نکردند که نقض مطالبات اصلاح طلبان باشد، در مسیر این مطالبات حرکت کردند، امکان چند صدایی به جامعه دادند و سعی کردند انتخابات سالم برگزار شود و مهندسی انتخابات را نفی کردند و به مردم سالاری امکان رشد می دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: روحانی در زمینه اقتصادی هم مخالف با انحصار و در حال تحقق خصوصی سازی است و این موارد با مطالبات اصلاح طلبان همخوانی دارد.

وی ادامه داد: زندانیان سیاسی آزاد شدند و از همه مهم تر استبداد و چاپلوسی و زورگویی را با رفتارهای خود مهجور کردند، امروز برای خوش خدمتی، کسی از روحانی تعریف نمی کند و به مخالف وی فحش نمی دهد، منش روحانی این نیست که جامعه را به سمت حق کشی و پاچه خواری ببرد.

جلودارزاده تصریح کرد: با توجه به جمیع این مسائل ایشان شایسته ترین فردی هستند که در دور دوم نیز می توانند کشور را هدایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابو برگزاری کنسرت در دولت روحانی شکسته شد

تابو برگزاری کنسرت در دولت روحانی شکسته شد