مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1395 ساعت 15:402016-10-14سياسي

امام جمعه شیراز :همدلی مردم و مسوولان در ناکام گذاشتن تروریست های تکفیری +عکس


دستگیری همه عوامل عملیات ناکام تروریستی درفارس نشانگرهوشیاری و همدلی مردم و مسئولان استان است .

- ناکامی تروریست های تکفیری نتیجه همدلی مردم و مسوولان +عکس " امام جمعه شیراز گفت :دستگیری همه عوامل عملیات ناکام تروریستی درفارس نشانگرهوشیاری و همدلی مردم و مسئولان استان است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما "، مرکز فارس ، نماینده ولی فقیه درفارس درخطبه های نماز با اشاره به تلاش خبیثانه تروریستها برای انفجاردر مجالس عزاداری امام حسین(ع) درتاسوعا و عاشورا گفت:این هوشیاری از فاجعه ای بزرگ و برهم خوردن مراسم عزای اباعبدالله الحسین (ع) جلوگیری کرد .

آیت الله ایمانی با بیان اینکه این موفقیت نتیجه تلاش سربازان گمنام امام زمان وهماهنگی مسئولان سیاسی وامنیتی، نیروی انتظامی -سپاه پاسداران ودستگاه قضایی بود افزود:صبح تاسوعا این گروه بیش از 10 نفره ترویستی که قصد انفجار در مراسم عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در شیراز و برخی از شهرستان های استان را داشتند با هوشیاری مردم و تلاش همه جانبه، شناسایی و دستگیر شدند.

امام جمعه شیراز افزود : اعضا این گروه تکفیری با 100 کیلوگرم مواد منفجره قصد داشتند در مراسم عزاداری عاشورا و تاسوعای حسینی فاجعه ایجاد کنند که باید مردم بیش از گذشته دقت کنند و حرکت های مشکوک را به مسوولان گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز :همدلی مردم و مسوولان در ناکام گذاشتن تروریست های تکفیری +عکس

امام جمعه شیراز :همدلی مردم و مسوولان در ناکام گذاشتن تروریست های تکفیری +عکس