مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1395 ساعت 20:112016-10-14سياسي

به میزبانی بقاع شاخص استان؛ همایش بزرگ رهروان زینبی برگزار شد


همایش بزرگ رهروان زینبی به میزبانی بقاع شاخص استان زنجان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، تداوم حرکت و قیام امام حسین (ع) توسط حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) بعد از واقعه عاشورا اتفاق افتاد.

در همین راستا و برای تبیین این رسالت بزرگ، هر سال همایش رهروان زینبی مصادف با 12 ماه محرم با حضور بانوان در بقاع شاخص استان زنجان برگزار می شود.

امروز نیز این همایش بزرگ در بقاع شاخص استان در همه شهرستان ها برگزار و در مرکز استان نیز به میزبانی زینبیه اعظم زنجان و با حضور باشکوه بانوان برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در این مراسم اظهار کرد: همایش رهروان زینبی یکی از برنامه های اجرایی در قالب طرح بصیرت عاشورایی است.

حجت الاسلام محمود محمدی با اشاره به اینکه طرح بصیرت عاشورایی امسال در 81 بقعه متبرکه استان در حال اجرا است، تصریح کرد: این طرح به مدت دو ماه و تا پایان ماه صفر اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح بصیرت عاشورایی برنامه های مختلفی اجرا می شود، اضافه کرد: اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش مرتبط با عزاداری امام حسین (ع)، تبیین قیام اباعبدالله الحسین (ع)، تبیین عبرت ها و درس های عاشورا از اهداف اجرای طرح بصیرت عاشورایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به میزبانی بقاع شاخص استان؛ همایش بزرگ رهروان زینبی برگزار شد

به میزبانی بقاع شاخص استان؛ همایش بزرگ رهروان زینبی برگزار شد