مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1395 ساعت 10:202016-10-15بين الملل

عربستان: سفر به ایران همچنان ممنوع


اداره کل گذرنامه عربستان سعودی روز پنجشنبه طی دستورالعملی باردیگر ممنوعیت سفر اتباع این کشور را اعلام کرده و آورده است که سفر اتباع سعودی به کشورهای ایران، عراق، سوریه، اسراییل و تایلند همچنان ممنوع خواهد بود.

به نوشته روزنامه عربستانی الحیاه ، این اداره در صفحه رسمی خود در توییتر نوشته است که سفر اتباع این کشور به ایران پس از آن ممنوع شد که روابط دیپلماتیک ریاض و تهران درپی حمله گروهی به مراکز دیپلماتیک عربستان قطع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، عربستان همچنین اعلام کرده است که سفر اتباع این کشور به سوریه و عراق به دلیل نآرامی ها و نا امنی و نیز سفر عربستانی ها به اسراییل همچنان ممنوع است.

اداره کل گذرنامه عربستان در صفحه رسمی خود در توییتر و درپاسخ به کاربری عربستان که پرسیده بود: آیا سفر اتباع عربستان به بانکوک (پایتخت تایلند) با ممنوعیت روبه روست، نوشته است: عربستانی ها همچنان در سفر به تایلند ممنوعیت دارند.

روزنامه عربستانی در ادامه نوشت: این حادثه پس از آن روی داد که منابع رسانه ای و کاربران توییتری از بازگشت روابط عربستان و تایلند در حاشیه دیدار عادل الجبیر وزیر امور خارجه این کشور در دومین اجلاس سران آسیا که در بانکوک برگزار شده بود، سخن گفته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان: سفر به ایران همچنان ممنوع

عربستان: سفر به ایران همچنان ممنوع