مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1395 ساعت 12:212016-10-16فرهنگي

کنسرت و سخنرانی مجید ناظم پور در کشور تونس


به دعوت وزارت فرهنگ کشور تونس و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، مجید ناظم پور نوازنده عود و پژوهشگر موسیقی، درتاریخ سی ام مهر و دوم آبانماه در دانشگاه موسیقی کشور تونس به نوازندگی و سخنرانی خواهد پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی "، مجید ناظم پور نوازنده عود و پژوهشگر موسیقی سی ام مهرماه در کشور تونس به اجرای موسیقی پرداخته و در موضوع مروری بر تاریخ موسیقی شرق و اشتراکات و اختلافات بین موسیقی عربی و ایرانی سخنرانی خواهد کرد.

ناظم پور در این اجرا با ساز بربت با همراهی دف به نوازندگی سمیرا آمیزطبع قطعاتی از ساخته های خود از جمله: تصنیف وداع به خوانندگی خود، تمدن خراسان راز ساحل رهگذر تابلوهای یک زندگی و بخشی نیز با بداهه نوازی در دستگاه های ایرانی به روی صحنه خواهد رفت.

این نوازنده عود در ادامه برنامه خود به سخنرانی در دو بخش مروری بر تاریخ موسیقی شرق و اشتراکات و اختلافات بین موسیقی عربی و ایرانی خواهد پرداخت.

این برنامه به دعوت وزارت فرهنگ کشور تونس و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در این کشور در تاریخ سی ام مهر و دوم آبانماه در دانشگاه موسیقی کشور تونس برگزار می شود.

مجید ناظم پور تاکنون درکشور های مختلف سخنرانی و کنسرت داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرت و سخنرانی مجید ناظم پور در کشور تونس

کنسرت و سخنرانی مجید ناظم پور در کشور تونس