مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1395 ساعت 16:552016-10-16پزشكي

از اینترنت برای لاغر شدن استفاده نکنید


مسئول انجمن تغذیه استان قزوین گفت: امروز افراد برای لاغر شدن به سایت های مختلف اینترنتی مراجعه می کنند که بسیاری از سایت ها اطلاعات غلطی را در اختیار آن ها قرار می دهد که آسیب هایی را برایشان به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی نوروزی در همایش تغذیه سالم، فعالیت بدنی و تناسب اندام که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، تصریح کرد: امروز مردم برای تغذیه و تناسب اندام به اینترنت مراجعه می کنند، درحالی که بیشتر سایت های اینترنتی منابع موثق علمی نیستند و اطلاعات غلطی در اختیار مردم قرار می دهند.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در حوزه تغذیه وجود دارد، ادعا کردن افراد و سایت های مختلف در مورد تغذیه است، افرادی که به دنبال لاغری یا چاقی هستند معمولاً با مراجعه به عطاری ها و سایت های اینترنتی اطلاعات غلطی را دریافت می کنند، این در حالی است که تناسب اندام باید به صورت تخصصی بررسی شود.

این متخصص تغذیه خاطرنشان کرد: با جست وجو کلمه راه های لاغری در اینترنت 5 میلیون و 110 هزار سایت در این زمینه وجود دارد، از این تعداد برخی افراد سودجو یا فروشندگان و تاجران هستند که به دنبال پول درآوردن از راه تناسب اندام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اینترنت برای لاغر شدن استفاده نکنید

از اینترنت برای لاغر شدن استفاده نکنید