رازهای واردات ریل و جفا به تولید داخلتولید ریل در ذوب آهن اصفهان با ظرفیت سالانه 400 هزار تن راه اندازی شد و با توجه به اینکه حداکثر مصرف نیاز داخلی کشور به ریل در حدود 200 هزار تن در سال است اما همچنان خبرهای از قراردادهای وارداتی جدید با کشورهای خارجی به گوش می رسد. - ذوب آهن اصفهان برای تمامی ایرانی ها نامی آشناست، به غیر از فوتبالی ها که به واسطه نایب قهرمانی این تیم در آسیا با شرکت ذوب آهن اصفهان آشنا و مأنوس هستند بقیه مردم هم به خوبی میدانند که این قدیمی ترین فولاد ساز خاورمیانه در حدود نیم قرن است که سقف بالای سر خیلی از آن ها را ایمن کرده است. البته تعابیری مانند مادر صنعت ایران یا خط مقدم جبهه صنعت نیز برای نگاه وفادارانه بسیاری از فعالان صنعت ایران به این کارخانه قدیمی است که دوران کارآموزی اکثر فعالان صنعتی در این واحد سپری شده است ، اما با این وجود ذوب آهنی ها در دو سه سال اخیر چندین بار پروژه تولید ریل ملی را به تعویق انداختند تا اینکه احمد صادقی که حدود یک دهه مدیریت بر ذوب آهن اصفهان در دوران پس از جنگ تحمیلی را بر عهده داشت بار دیگر هدایت این مجتمع صنعتی را عهده دار شد. این تکنوکرات کار بلد تولید ریل را در ذوب آهن اصفهان عملیاتی نمود و با وجود تحریم ها و شرایط سخت صنعت فولاد جهان توانست با کمک تیم های فنی و توسعه ای خود در شهریورماه ریل ملی را با با برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |