مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1395 ساعت 10:262016-10-17اقتصادي

بخور بخور فرانسه سر سفره نفت مفت ایران


حرکت چراغ خاموش و مبهم وزارت صنعت در انعقاد تفاهمنامه ها و قرارداد های محرمانه با شرکای خودروساز فرانسوی واکنش نمایندگان مجلس و کارشناسان صنعت خودرو را به دنبال داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، همشهری از قرارداد با رنو انتقاد کرده است: حرکت چراغ خاموش و مبهم وزارت صنعت در انعقاد تفاهمنامه ها و قرارداد های محرمانه با شرکای خودروساز فرانسوی واکنش نمایندگان مجلس و کارشناسان صنعت خودرو را به دنبال داشته است.

شمارش معکوس برای همکاری جدید صنعت خودروی ایران و شرکای فرانسوی با امضای قرارداد پژو و ایران خودرو کلید خورد و در ادامه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ، توافقنامه ای را با رنوی فرانسه در حاشیه نمایشگاه خودروی پاریس امضا کرد که علاوه بر ابهام در سهام 60درصدی رنو و 40درصدی ایدرو، استفاده از بن رو (شرکت زیر مجموعه های سایپا) به عنوان آورده این سازمان در قرارداد مذکور نیز با انتقاداتی مواجه است.

سناریوی استقبال از شرکای فرانسوی با امضای قرارداد سیتروئن و سایپا و واگذاری 50درصد سهام سایپای کاشان تکمیل شد تا هیچ یک از 2برند خودروساز فرانسوی از صنعت خودرو ایران بی نصیب نمانند.

این قول و قرارها در حالی است که برخی کارشناسان کاهش قیمت تمام شده خودروهای تولید مشترک از طریق افزایش تیراژ، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخور بخور فرانسه سر سفره نفت مفت ایران

بخور بخور فرانسه سر سفره نفت مفت ایران