مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1395 ساعت 11:312016-10-17بين الملل

هزاران معترض به ازدواج همجنس گرایان در فرانسه به خیابان ها ریختند +تصاویر


هزاران نفر از مردم فرانسه در اعتراض به قانون ازدواج همجنس گرایان در فرانسه در خیابان های پاریس تظاهرات برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، در فاصله زمانی باقیمانده تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در فرانسه، هزاران نفر از مردم این کشور اوایل عصر دیروز یکشنبه بنابه فراخوان انجمن تظاهرات برای همه (Manif pour Tous) در جنبشی اعتراضی علیه قانون ازدواج همجنسگرایان روانه خیابان های پاریس شدند.

بر اساس این گزارش، در صف نخست تظاهرات، شرکت کنندگان پارچه نوشته ای را در دست داشتند که بر روی آن عبارت در سال 2017 من به خانواده رأی می دهم نوشته شده بود.

شمار زیادی از شرکت کنندگان در این تظاهرات را افراد مسن و کهنسالی تشکیل می دادند که با خانواده و فرزندان خود در این تظاهرات شرکت کرده بودند و عده ای از آنها از کیلومترها دورتر تنها با هدف اعلام اعتراض خود با این نوع ازدواج به پاریس آمده بودند.

پلیس فرانسه شمار شرکت کنندگان در این تظاهرات را حدود 24 هزار نفر اعلام کرده حال آنکه سازمان دهندگان این تظاهرات از مشارکت 200 هزار نفری مردم در آن خبر داده اند.

به نوشته روزنامه فیگارو، هدف انجمن تظاهرات برای همه از برگزاری این تظاهرات گسترده پس از چندین ماه سکوت این بوده که به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه نشان دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزاران معترض به ازدواج همجنس گرایان در فرانسه به خیابان ها ریختند +تصاویر

هزاران معترض به ازدواج همجنس گرایان در فرانسه به خیابان ها ریختند +تصاویر