مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1395 ساعت 17:552016-10-17حوادث

دانش آموزان شین آبادی پس از 4 سال به دیه خود رسیدند


بیمه ایران بیش از 52 میلیارد و 270 میلیون ریال به بازماندگان و حادثه دیدگان آتش سوزی دبستان دخترانه روستای شین آباد پرداخت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، همه دانش آموزان مصدوم این واقعه تلخ تحت پوشش بیمه عمر و پس انداز بیمه ایران قرار گرفته اند.

به دنبال وقوع آتش سوزی 15 آذر 1391 در دبستان روستای شین آباد پیرانشهر، بیمه ایران برای کمک به حادثه دیدگان و تسریع در پرداخت خسارت زیان دیدگان، موضوع غرامت دانش آموزان را پیگیری و در مجموع بیش از 52 میلیارد و 279 میلیون و 950 هزار ریال پرداخت کرد.

گزارش مدیریت بیمه های اشخاص شرکت سهامی بیمه ایران نشان می دهد از مبلغ یاد شده در مجموع معادل یک میلیارد و 260 میلیون ریال بابت غرامت فوت 2 نفر از دانش آموزان به نام های مرحومه سیران یگانه و مرحومه ساریا رسول زاده در اسفندماه 1391، یعنی کمتر از سه ماه پس از وقوع حادثه به بازماندگان پرداخت شد.

توضیح اینکه فوت یکی از دانش آموزان در ماه حرام و دیگری در ماه غیر حرام اتفاق افتاده بود اما برای کمک بیشتر، غرامت هر دو بر مبنای ماه حرام محاسبه و پرداخت شد.

همچنین بیمه ایران بابت غرامت نقص عضو و دیه و ارش زیان دیدگان معادل 41 میلیارد و 459 میلیون 950 هزار ریال خسارت پرداخت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان شین آبادی پس از 4 سال به دیه خود رسیدند

دانش آموزان شین آبادی پس از 4 سال به دیه خود رسیدند