مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1395 ساعت 21:102016-10-19اقتصادي

الجزایر هم سفرهای عمره را تحریم می کند


روزنامه خبر الجزایر در شماره روز چهارشنبه خود به نقل از یک مسئول سندیکای آژانس مسافرتی و گردشگری این کشور نوشت: تصمیم مقام های عربستانی برای افزایش عوارض روادید حج عمره، - باعث خواهد شد که مراکز مسافرتی و گردشگری الجزایر موسم عمره را تحریم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از الجزیره، توفیق میدون تاکید کرد که استقبال شهروندان الجزایری برای ادای مراسم عمره امسال به میزان 70 درصد کاهش یافته است و این امر باعث بی رغبتی آژانس های مسافرتی الجزایر برای ثبت نام در موسم جدید عمره خواهد شد.

میدون تاکید کرد: روند امضای قرارداد با شرکای عربستانی، تعیین قیمت و نیز ثبت نام برای عمره گزاران همچنان معلق است و منتظر هستیم تا آژانس های مسافرتی الجزایری خبری رسمی از تصمیم جدید از وزارت امور دینی یا سازمان حج و عمره و یا از وزارت گردشگری این کشور دریافت کنند.

وی در ادامه افزود: آژانس های گردشگری الجزایری نمی توانند ریسک کنند و بدون اطلاع از جزییات تصمیم عربستان، اقدام به ثبت نام عمره گزاران نمایند.

این مقام مسئول در آژانس گردشگری الجزایری تاکید کرد که تاکنون شرکت خطوط هوایی الجزایر برنامه های عمره گزاران را اعلام نکرده است.

عربستان برای مقابله با کاهش شدید قیمت نفت و نیز درگیری در بحران های منطقه، اقدام به سلسله اقدامات ریاضتی کرد تا اقتصاد خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجزایر هم سفرهای عمره را تحریم می کند

الجزایر هم سفرهای عمره را تحریم می کند