مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 11:162016-10-21بين الملل

به هر حمله هسته ای کره شمالی پاسخ می دهیم


اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا در واکنش به تهدیدهای کره شمالی مبنی بر حمله پیشدستانه به کره جنوبی و آمریکا گفت که کشورش به هر حمله کره شمالی حتی حمله هسته ای با قدرت هر چه تمامتر پاسخ خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وی که در پایان نشست مشترک دیپلمات ها و مقام های نظامی آمریکا و کره جنوبی سخن می گفت، افزود: حتی اگر کره شمالی بتواند با موفقیت چنین پرتاب هایی را انجام دهد با پاسخ قاطعانه ارتش آمریکا روبرو می شود و پیونگ یانگ باید این موضوع را جدی بگیرد.

وی پرتاب یک فروند موشک موسودان بالستیک کره شمالی در روز پنجشنبه (دیروز) را حرکتی شکست خورده و ناموفق توصیف کرد که نقض آشکار قطعنامه های شورای امنیت است.

سخنان این مقام آمریکایی در حالی صورت می گیرد که تارنمای چاینا ارگ چین می نویسد: هان مین کو وزیر دفاع کره جنوبی نیز با کارتر همتای آمریکایی خود در باره تقویت قابلیت های دفاعی و بازدارنده در برابر کره شمالی در نشست امنیتی در واشنگتن توافق کرده است.

کارتر در مصاحبه ای پس از این دیدار گفت که کره شمالی گمان نکند این حمله موفق می شود بلکه شکست خواهد خورد و علاوه بر آمریکا از کره جنوبی نیز پاسخی شکننده دریافت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به هر حمله هسته ای کره شمالی پاسخ می دهیم

به هر حمله هسته ای کره شمالی پاسخ می دهیم