مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1395 ساعت 16:212016-10-21ورزشي

مدیرمسؤول شهرنامه در گفت وگو با فارس: شهرنامه شهروندمحور است


این دوهفته نامه وابستگی و گرایش سیاسی ندارد و منحصراً با رویکرد شهروندمحوری منتشر می شود.

- مهدی جابری امروز در گفت وگو با خبنگار " در غرب استان تهران با بیان اینکه شماره سوم شهرنامه در نهم آبان ماه منتشر خواهد شد، اظهار کرد: در دو شماره گذشته با ارائه محتوای اجتماعی و توجه به موضوعات شهری با زاویه نگاه جدید، نشان دادیم که به دور از مسائل سیاسی در پی پرداختن به دغدغه های شهروندان هستیم.

مدیرمسؤول شهرنامه در پاسخ به اینکه آیا این نشریه صرفاً در حوزه شهری فعالیت خواهد داشت، بیان کرد: اولویت ما توجه به حوزه شهر و شهروندی است اما این به معنای چشم پوشی از حوزه های دیگر نیست.

وی تصریح کرد: اکنون صفحاتی در شهرنامه وجود دارد که مختص حوزه های گردشگری، میراث فرهنگی، آی تی، ادبیات، حقوق و قضا، زنان، مردان، فرهنگ و هنر، سبک زندگی، ورزش، آسیب های اجتماعی، شهرستان ها و حوادث است.

مدیرمسؤول و صاحب امتیاز شهرنامه با اشاره به برخی صفحات شهرنامه که تاکنون در نشریات و مطبوعات کمتر دیده شده است، خاطرنشان کرد: از جمله نوآوری های ما می توان به صفحه مردانه اشاره کرد که در کنار صفحه زنانه منتشر می شود و به طور خاص، دغدغه ها و مسائل مردان جامعه ایران را منعکس می کند، چراکه امروز شاهد برخی خشونت ها علیه مردان هستیم، جابری گفت: همچنین بسیاری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرمسؤول شهرنامه در گفت وگو با فارس: شهرنامه شهروندمحور است

مدیرمسؤول شهرنامه در گفت وگو با فارس: شهرنامه شهروندمحور است